לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

תרגילים לחיזוק הגב

עמוד השדרה או אזור רגיש, תרגילים לחיזוק הגב יש לבחור תוך היכרות עם המבנה האנטומי שלכם.

אלו אשר סובלים מכאבי גב מתבקשים לבחור את אותם תרגילים אשר מתאימים להם ואינם מסכנים אותם.

בכדי למנוע טעויות או החמרת נזקים קיימים וכאבים, כדאי יהיה להיעזר באיש מקצוע בכדי לבחור נכונה תרגילים לחיזוק הגב אשר יעניקו לכם את הטיפול הדרוש.

את רוב התרגילים תוכלו לבצע גם בבית תוך שימוש במזרן התעמלות, כיסא ושאר אלמנטים כמו כדור או גומיות.

נציין כי כדאי לבצע את התרגילים באיטיות ובביטחון תוך נשימה חופשית ואווירה רגועה.

תרגילים לחיזוק הגב בשכיבה

תרגיל ראשון:

יש לשכב על הבטן כאשר הידיים מונחות ישרות לצדי הגוף, נסו להרים את הגב, החזיקו בתנוחה מספר שניות ושחררו את השרירים.

על התרגיל כדאי לחזור כ-10 פעמים בכל פעם. תרגיל דומה מתבצע באותה הדרך בדיוק תוך הרמת כפות הרגליים מהמזרן במהלך התרוממות הגב. שימוש במזרן מומלץ כמצע לביצוע התרגיל.

תרגיל שני: 

שכבו על הבטן כאשר הידיים שלוחות קדימה, הרימו לסירוגין את הרגליים בתנועות דומות לתנועת מספריים. השהו כל רגל באוויר למספר שניות ושחררו את השרירים.

הערה חשובה – תרגילים לחיזוק הגב נועדו לשיפור הגמישות ותפקוד השרירים המקיפים את החוליות. התרגילים אינם אמורים להביא עמם כאבים. בכל מקרה בו ישנו כאב נלווה לתרגיל כדאי להפסיקו.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מרכז אפוס לטיפול חדשני בכאבי ופציעות גב

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

שאלות נפוצות בנושא אפוסתרפיה

סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים – ללא עלות!

תרגילים לחיזוק הגב תוך קריעת ברך

את התרגיל הזו יוכלו לבצע גברים ונשים בכל גיל. עמידת המוצא לתרגיל היא עמידת שש, כאשר ישנה הרמה משותפת של יד ורגל נגדיות. כך למשל, תרימו יחדיו תוך מתיחה ישרה את רגל שמאל ויד ימין.

התרגיל בריא מאוד לשרירי הגב והבטן, תוכלו להרגיש במהרה את המתיחה ואת השרירים הפועלים. תוך ביצוע התרגיל יש לשמור על גב ישר.

בתום סט התרגילים נמליץ על סדרת תרגילי מתיחות לכלל מערכת השרירים. עם התחזקות הגוף והשרירים תוכלו להפוך את האימון מאתגר יותר תוך שימוש במשקולות וסדרות ממושכות יותר של תרגילים.

הקשיבו לתגובות הגוף ותוכלו לזהות את השלב בו ניתן יהיה להתקדם ולבחור תרגילים לחיזוק הגב בדרגת קושי גבוהה יותר.

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

 

סנדאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים

עם התגית: , ,
נשלח ב טיפולים

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:
לפרטים נוספים לחצו כאן