שאלות נפוצות / איך ניתן להתמודד עם התקף של כאבי גב?

אם אתם חווים התקף של כאבי גב ולא מדובר בכאבים כרוניים שאולי מעידים על בעיה חמורה יותר, תוכלו לעשות מכה פעולות פשוטות על מנת להקל על הכאבים:

  • הדבר היעיל ביותר להתמודדות עם כאבי גב הינו פעילות גופנית סדירה כגון: אופניים, שחיה, צעידה וכדומה
  • ניתן אף להוסיף שיעורי פילאטיס או פלדנקרייז לשיפור הגמישות וטווחי התנועה
  • חיזוק שרירי הבטן וחיזוק שרירי הגב השטחיים גם ייצבו את גופכם וגם יסייעו לכם להפחית במשקל, ועל ידי כך העומס על עמוד השדרה ירד
  • בצעו הליכה 30 דקות ביום מספר פעמים בשבוע על מנת למנוע התקפים נוספים בעתיד
  • אם אתם עובדים בישיבה כל היום קומו מדי חצי שעה-שעה לחילוץ העצמות
  • לכו עם נעליים שטוחות ונוחות, ובטח שלא עם נעלי עקב שרק גורמים ללחץ נוסף על הגב
  • שימו לב ליציבה שלכם, בין אם בעמידה, בעת הליכה או בישיבה מול המחשב

בכל מקרה, על מנת לא להסב לגוף נזק, רצוי להיוועץ עם מדריך כושר מוסמך לפני התחלת כל פעילות גופנית כזו או אחרת.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

מרכז אפוס לטיפול בכאבי גב

מחקרים על שיטת אפוס (אפוסתרפיה)

סקר בין מטופלי אפוס (אפוסתרפיה)

לקוחות ממליצים על טיפול אפוס (אפוסתרפיה)

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

Posted in: כאבי גב כללי