לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

כאבי גב בטניס

למרות שסוגי הפציעות הנפוצות ביותר בעת משחק טניס הן פציעות הקשורות למרפק ופרק כף היד, משחק טניס עלול אף לגרום לכאבים בגב או להחמיר כאבים קיימים.

במשחק טניס הגוף נאלץ לבצע סיבובים רבים של הגו ולספוג פיתולים רבים בעמוד השדרה.

תנועות ופיתולים אלו הם שגורמים לכאבי גב.

שרירי הגב והבטן חייבים להיות חזקים מספיק על מנת לתמוך בתנועות הפתאומיות קדימה והצידה המתרחשות במהלך משחק טניס וכדי למזער את הכאבים הנגרמים כתוצאה מהמשחק.

סימפטומים לכאבי גב כתוצאה ממשחק טניס

הכאבים ששחקני טניס חשים הם לרוב כאבים חדים ופתאומיים בגב התחתון.

הכאבים נוטים לרוב להיות חמורים יותר בצד אחד של הגב, ולרוב בעת פעילות הכאבים מחמירים אף יותר.

בנוסף, עלולה להיות הקרנה של הכאבים לישבן, לירכיים ומאחוריהן.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מרכז אפוס לטיפול חדשני בכאבי ופציעות גב

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

שאלות נפוצות בנושא אפוסתרפיה

סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים – ללא עלות!

7 טיפים למניעת כאבי גב הנגרמים כתוצאה ממשחק טניס

  1. העדיפו מחבט נוקשה – מחבט טניס גמיש יותר דורש מהשחקן לבצע תנועות סיבוביות יותר מאשר מחבט נוקשה יותר שיש לו פחות מתח במיתרים.
  2. קנו מחבט המתאים לכף היד שלכם – חשוב להתאים את גודל המחבט לגודל כף היד על מנת להפחית מהעומס על המרפק. עומס על המרפק משפיע על טווח ההנפה של היד ולטווח ההנפה יש השפעה על כאבי הגב.בצעו תנועות נכונות – בזמן המשחק הקפידו לכופף את הברכיים והחזיקו טוב את שרירי הבטן שלכם.
  3. נעלו נעלים מתאימות – חשוב לנעול נעליים המתאימות במיוחד לטניס, כך שתהיה להן בלימת זעזועים טובה ויציבות.
  4. שימו קומפרסים – שימו קומפרסים קרים וחמים לסירוגין על מנת להזרים את הדם לאזור ולפרק את הדלקת. שימו קומפרס קר למשך 10 דקות, לאחר מכן קומפרס חם למשך 10 דקות וחוזר חלילה מספר פעמים.
  5. חזקו את השרירים – מכיוון שמשחק הטניס דורש זריזות וביצוע תנועות פתאומיות, יש חשיבות מאוד גבוהה לחיזוק שרירי הבטן, הגב והירכיים. שרירים חזקים יגנו על הגב שלכם וימנעו פציעות מיותרות.
  6. התייעצו עם שחקן טניס מנוסה – שחקן מנוסה יוכל לעזור לכם לשחק בצורה נכונה כך שתהיו במינימום סיכון לפציעות כלשהן.
  7. בצעו חימום ומתיחות בכל אימון – אל תוותרו על חימום טוב לפני כל משחק ועל מתיחות בסיומו. החימום והמתיחות ישמרו עליכם מפני פציעות.תוכלו לטפל בכאבי הגב שלכם לא ניתוח באמצעות שיטת אפוסתרפיה!

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

 

סנדאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים

עם התגית: , ,
נשלח ב ספורט

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:
לפרטים נוספים לחצו כאן