לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

כאבי גב בהרמת משקולות

הרמת משקולות עשויה לעזור בהקלה על כאבי גב, אבל אם לא מבצעים את התרגילים בצורה נכונה, עלולים להיווצר לא רק כאבי גב אלא גם פציעות שונות בגב.

הארכת או הגמשת שרירי הגב כנגד משקלים שונים ובעת פיתוח גוף עלולה ליצור פציעות שונות כגון: מתיחה של השריר ופגיעה ברצועות הגב.

אנשים המרימים משקולות באופן קבוע סובלים לרוב מפגיעה בגב התחתון (Weight Lifter’s Back), מה שגורם לפגיעה בשרירים ובגידים בגב.

אלו הסימנים לכך שיתכן והרמת משקולות פוגעת בגב שלכם:

תחושות הכאב עשויות לנוע בעוצמתן החל מצביטה קלה ועד כאב כרוני ורגישות למגע בגב התחתון.

אם אתם חשים חולשה בעמוד השדרה או חוסר תחושה בגב, כדאי לגשת לרופא לבדיקה מאחר וייתכן כי יש חשש לפגיעה חמורה יותר בגב.

איבוד שליטה על הסוגרים מעיד כבר על בעיה רצינית הדורשת אבחון מידי על ידי רופא.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מרכז אפוס לטיפול חדשני בכאבי ופציעות גב

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

שאלות נפוצות בנושא אפוסתרפיה

סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים – ללא עלות!

כך תוכלו למנוע כאבי גב הנגרמים כתוצאה מהרמת משקולות

הקשיבו לגוף שלכם – אל תבצעו שינוי בשגרת אימוני הרמת המשקולות שלכם או בכמות המשקל אותו אתם מרימים אם אתם חשים איזה שהוא כאב בגב.

גשו לאורטופד – קודם כל גשו לאורתופד על מנת לבדוק ממה נגרמים כאבי הגב שלכם והאם שינוי כל שהוא עלול להזיק ולגרום לכם לפציעות כלשהן.

השתמשו במשקלים נמוכים יותר ובצעו יותר חזרות – שימוש במשקלים נמוכים יותר יפחית את הסיכויים לפציעה בגב.

השתמשו במכשיר כושר ולא במשקולות חופשיות – שימוש במכשיר כושר עשוי להפחית את הלחץ על הגב שלכם, אך אם בכל זאת אתם משתמשים במשקולות חופשיות, וודאו שמישהו נוסף משגיח עליכם כדי להגן על הגב מתנועה פתאומית שעלולה להתרחש.

הימנעו מתרגילים מסוימים – הימנעו מתרגילי סקוואטים, דד-ליפט ותרגיל סנאצ' בו מרימים משקולות מהרצפה למעל הראש.

שמרו על כתפיים יציבים – שמירה על כתפיים יציבים בעת ביצוע התרגילים יסייעו במניעת עיגול הגב. כאבי גב עלולים בהחלט להיגרם כתוצאה מהרמת המשקולות בצורה לא נכונה או מתנוחה לא נכונה של הגוף במהלך התרגיל.

שנו בלילה על הצד – שינה על הצד מפעילה הרבה פחות מתח על הגב מאשר שינה על הגב או הבטן.

סוגי הטיפולים האפשריים

מנוחה

קומפרסים עם קרח על האזור הכואב

תרגילי מתיחה וחיזוק לגב התחתון לאחר ההחלמה

תרגילי חיזוק לשרירי הבטן מאחר והיא תומכת בשרירי הגב. ככל ששרירי הבטן חזקים יותר כך הם מקטינים את העומס על הגב

פיזיותרפיה

תרופות

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

 

סנדאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים

עם התגית: ,
נשלח ב ספורט

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:
לפרטים נוספים לחצו כאן