לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

כאבי גב בהליכה

הליכה היא אחד הפעילויות הטובות ביותר להפחתת כאבי גב, ובמיוחד כאבי גב תחתון.

ולמרות זאת, גם הליכה, אם היא לא מבוצעת בצורה נכונה, עלולה לגרום לכאבי גב חמורים.

אנשים שרגילים ללכת עם גב שפוף ובצורה לא יציבה עלולים להחמיר את כאבי הגב שלהם במקום להקל עליהם.

יש שלושה דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר יוצאים להליכה:

1. קצב ההליכה

הליכה איטית יוצרת עומס על עמוד השדרה המותני (הגב התחתון) שיכול להגיע לעד פי שניים וחצי ממשקל הגוף.

ההליכה האיטית מכניסה את הגוף למצב סטטי של חוסר תזוזה ולכן סוג זה של הליכה עלול להוביל לכאבים בגב התחתון או להחמיר כאבים קיימים.

הליכה מהירה עדיפה על מהירה איטית על מנת לשמור על הכוח המופעל על עמוד השדרה מלהפוך לסטטי.

הליכה מהירה יוצרת כוחות מחזוריים על עמוד השדרה והרקמות, במיוחד כאשר מוסיפים לה הנפת זרועות.

2. תנועת הזרועות שלכם

הניפו את הזרועות שלכם בזמן ההליכה. הנפת הזרועות מסייעת ביצירת אנרגיה ובמניעת לחץ על הגב התחתון.

3. נשיאת משקל על הגב

הליכה המבוצעת עם משקל על הגב צריכה להתבצע בשטח משתנה ובתוספת המשקל על הגב צריכה להיות לכל היותר 9-11 קילו.

תוספת המשקל גורמת להארכה של הגב ולעמידה והליכה זקופה יותר, מה שתורם להורדת העומס מהגב.

המטרה של הליכה בשטח משתנה הוא לגרום להולך לתנועה רבה יותר בגב התחתון, מה שמסייע בהפחתת הכאבים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מרכז אפוס לטיפול חדשני בכאבי ופציעות גב

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

שאלות נפוצות בנושא אפוסתרפיה

סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים – ללא עלות!

3 טיפים חשובים למניעת כאבי גב

בנוסף לשמירה על קצב הליכה טוב ועל תנועה של הזרועות בזמן ההליכה, ישנם פעולות נוספות שעשויות להקל על כאבי הגב שלכם באופן כללי:

שמירה על משקל גוף תקין – עודף משקל יוצר עומס רב על הגב שלנו וגורם לכאבים מיותרים. שמרו על אורח חיים בריא, על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית מתונה כדי לשלול כאבי גב הנובעים מעודף משקל.

נעלו נעליים מתאימות – וודאו כי נעלי הספורט שלכם מתאימים לפעילות הגופנית אותה אתם מבצעים, בין אם מדובר בהליכה או כל פעילות אחרת. נשים, שימו לב שנעלי עקב הורסים את הגב וגורמים לכאבים, גם אם אתם לא מרגישות זאת כרגע, אתן עלולות לסבול מכאבים בעתיד בשל המנח הלא טבעי בו הגב נמצא כאשר נועלים נעלי עקב, מנח בו הגוף מוטה קדימה. השתדלו להימנע מנעלים עם עקב גבוה ככל האפשר.

לא להרים משקלים כבדים – בין אם מדובר בהרמת שקיות מהסופר, הזזת רהיטים בבית או כל דבר כבד אחר, השתדלו להימנע מהרמתו. המשקלים הכבדים גורמים לכאבי גב ואף לפציעות גב כגון: פריצות דיסק.

אם אין ברירה ואתם חייבים להרים משהו כבד, עשו זאת בצורה נכונה: כופפו את הברכיים והימנעו מלכופף את הגו, הצמידו את החפץ הכבד אליכם ככל שאתם יכולים עם שתי הידיים.  לשקיות מהסופר השתמשו בעגלה, לתיקים כבדים השתדלו ללכת עם תיק גב ולא תיק צד.

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

 

סנדאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים

עם התגית: ,
נשלח ב ספורט

הרפידות הביו-מכאניות של אפוסתרפיה – מבט מהצד ומלמטה:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך