לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

כאבי גב אחרי ריצה

ריצה היא אחד מפעילויות הספורט האהובות על הרבה אנשים.

הבעיה היא שרבים האנשים המתחילים לרוץ בלי לבצע הכנה מוקדמת לגוף לקראת הריצה או ללא תוכנית אימונים מוגדרת, ובשל כך רבים סובלים מכאבי גב ולא מבינים למה.

ריצה דורשת כוח ליבה טוב על מנת לתמוך בכוחות המועברים באמצעות אגן הירכיים במהלך שלבי נשיאת המשקל בריצה.

כאשר הגוף כבר מפתח פלטפורמה חזקה ויציבה, הסיכון הכרוך בריצה יורד בצורה משמעותית.

כדי לאפשר לגוף להסתגל בצורה הדרגתית לריצה, ההמלצה הכללית היא להאריך את פרק זמן הריצה עד לא יותר מ-10% לשבוע, כך שאם למשל אתם מבצעים ריצה של 40 דקות בכל פעם, תצטרכו להעלות את פרק הזמן בכ-4 דקות בלבד משבוע לשבוע.

כדי להבין ממה בדיוק נובעים כאבי הגב שלכם והאם הם אכן נגרמים כתוצאה מהריצה, הכי טוב הוא ללכת להידבק אצל אורטופד.

במידה ואין לכם שום בעיה בגב, רק אז התחילו לעבוד על חיזוק השרירים שלכם שישמרו על הגב שלכם ויעזרו לכם לרוץ בכיף ובלי כאבים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מרכז אפוס לטיפול חדשני בכאבי ופציעות גב

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

שאלות נפוצות בנושא אפוסתרפיה

סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים – ללא עלות!

טיפים לריצה ללא כאבי גב

אנשים רבים לא מודעים לשיפור המשמעותי שהם יכולים להרגיש בכאבי הגב שלהם אם קצת תשומת לב.

בעזרת הטיפים הבאים תוכלו להקל על כאבי הגב שלכם, להמשיך לרוץ ללא כאבים ולשמור על אורח חיים בריא:

רכשו נעלי ריצה טובות

כאבי גב במהלך הריצה או אחריה עלולים לרמז על נעילת נעליים לא מתאימות או בלויות. אנשים הרצים באופן קבוע צריכים להחליף את נעלי הריצה שלהם לפחות פעם בשנה, גם אם הם לא נראים בלויים ממש מבחוץ.

נעלי ריצה נועדו לתנועה קדימה ולא מצד לצד, כך שאם אתם רצים על שבילים לא אחידים או מבצעים סוגי ספורט נוספים, ייתכן ותצטרכו נעל עם תמיכה טובה יותר או לחילופין, נעליים נוספות.

כמו כן, וודאו שיש לכם מספיק מקום בין הבוהן ברגל לקצה הנעל כך שיהיה לכם מרחב תמרון גדול מספיק עבור כל צעד וצעד. תמיד הקפידו לרכוש נעלי ריצה בגודל הנכון, כך שהם לא יהיו לוחצים מדי או רופפים מדי.

רוצו על משטח רך

אם יש לכם אפשרות לבחור בין ריצה על משטח רך כגון אדמה או משטח קשה כגון אספלט, העדיפו משטח רך.

הריצה גורמת לזעזועים בעמוד השדרה בכל פעם שהרגל נוגעת במשטח קשה, כך שהמשטח הרך יעזור לכם להימנע מפציעות מיותרות.

אל תוותרו על חימום ומתיחות

לעולם אל תוותרו על חימום לפני אימון ומתיחות לאחריו. החימום יסייע לגוף שלכם להסתגל בהדרגה לפעילות ולהימנע מפציעות גב.

המתיחות יעזרו לכם לשפר את טווחי התנועה ולהסדיר את הדופק.

סובלים מקשתות גבוהות בכפות הרגליים?

רכשו תמיכה נוספת שתתמוך בקשתות בכפות הרגליים שלכם ותמנע פציעות מיותרות.

חזקו את שרירי הבטן והגב שלכם

כאבי גב עלולים להתרחש בעקבות חוסר איזון בין הכוח של שרירי הבטן והגב. שרירי בטן תומכים בעמוד השדרה ולכן, שרירי בטן חלשים יוצרים עומס על הגב וגורמים לכאבי גב.

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

 

סנדאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים

עם התגית: ,
נשלח ב ספורט

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:
לפרטים נוספים לחצו כאן