לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

חיזוק שרירי הגב

משאבים אשר מושקעים בפעולות למטרת חיזוק שרירי הגב מומלצים בכל גיל.

כבר בגיל מאוד צעיר ממליצים המאמנים על חיזוק שרירי הגב יחד עם שרירי הבטן.

בעידן המודרני, מבלים הילדים, הצעירים והמבוגרים את רוב זמנם בישיבה מול מחשב או מול מסך הטלוויזיה.

העדר פעילות גופנית גורם להשמנה אשר באה לידי ביטוי בחולשת שרירים וגם כאבי גב.

חיזוק שרירי הגב יוכל להקדים תרופה למכה.

תופתעו לגלות עד כמה זה פשוט.

בעזרת כמה תרגילים פשוטים מאוד ניתן יהיה לחזק את שרירי הגב שלכם, התרגילים אינם מורכבים או כרוכים בהזעה.

ישנם תרגילים מתאימים גם לביצוע במהלך ישיבה במשרד או מול המחשב בבית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מרכז אפוס לטיפול חדשני בכאבי ופציעות גב

מהי שיטת אפוס (אפוסתרפיה)?

שאלות נפוצות בנושא אפוסתרפיה

סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים – ללא עלות!

מי זקוק לתרגילים לחיזוק שרירי הגב?

מבוגרים בני הגיל השלישי אשר סובלים מחולשת שרירים כללית.

בעבורם, פעילות גופנית קבועה הכוללת גם תרגילי חיזוק שרירי הגב היא חלק בלתי נפרד מתכנית רפואה מונעת.

עובדי משרדים וסטודנטים אשר מבלים את רוב שעות היום בישיבה מול מסך מחשב או טלוויזיה.

כל אדם צעיר זקוק לפעילות גופנית, אם סדר היום שלכם אינו כולל פעילות רבה השלימו את החסר בעזרת תרגילי כושר יזומים.

חיזוק שרירי הגב חשוב מאוד לאלו הנמצאים בתהליך החלמה מניתוח גב או כאבי גב ממקור בלט.

כל אדם אשר מבצע באופן קבוע פעילות גופנית מתבקש לשלב בה גם תרגילים לחיזוק שרירי הגב. ספורטאים זקוקים עד מאוד לשרירי גב חזקים.

טכניקות לחיזוק שרירי הגב

קיימים תרגילי חיזוק שרירי הגב המתבצעים בשכיבה, כאלו הדורשים ישיבה על כיסא ותרגילים המתבצעים בעמידה.

הסוד טמון בבחירה התרגילים המתאימים ביותר לכל מטופל, כאשר הבחירה מתבססת על מצב רפואי, יכולות אישיות, דרגת הכושר וגם העדפות אישיות.

את דרגת הקושי של התרגילים יש להעלות בהתאם לשיפור היכולות.

מתי כדאי להתחיל?

אם טרם שילבתם בסדר היום שלכם אימונים גופניים לפחות פעמיים בשבוע כדאי למהר לעשות זאת.

פעילות גופנית מביאה עמה המון יתרונות לגוף ולנפש.

אלו אשר מתחילים בפעילות הגופנית כבר בגיל צעיר מצליחים להפוך אותה לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלהם והם נהנים להתאמן.

היפטרו מכאבי הגב שלכם אחת ולתמיד באמצעות טיפול אפוסתרפיה

לקבלת יעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

 

סנדאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים

עם התגית: , , ,
נשלח ב טיפולים

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי ברכיים, גב, קרסול וירך

סדנאות לכאבי ברכיים ללא עלות!

הירשמו ללא עלות לאחת מהסדנאות המיוחדות בנושא כאבי ברכיים באחד ממרכזי אפוס (הרצליה / חיפה / ירושלים).

לקבלת מידע נוסף אודות הסדנאות לחצו כאן סדנאות אפוסתרפיה לכאבי ברכיים במרכזי אפוס

או מלאו את הטופס הר"מ ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר בהקדם:
לפרטים נוספים לחצו כאן